Στο Λος Άντζελες, ένας πρώην πράκτορας του FBI επισκέπτεται μια εισαγγελέα και πρώην προϊσταμένη του ζητώντας της να ξανανοίξει την υπόθεση της αξεδιάλυτης δολοφονίας της κόρης μιας συνεργάτιδάς τους πριν 13 χρόνια, πεπεισμένος πως έχει βρει τον πραγματικό δράστη.
Οι έρευνες γύρω από το έγκλημα εικονογραφούνται σε ένα εκτεταμένο φλασμπάκ, όπως άλλωστε και στο ομώνυμο, βραβευμένο με Ξενόγλωσσο Όσκαρ (και υπερτιμημένο, κατά τη γνώμη μας) αργεντίνικο θρίλερ του Χουάν Χοσέ Καμπανέλα, το οποίο αμερικανοποιείται εδώ κατά κύριο λόγο με τη μεταφορά της δράσης από το Μπουένος Άιρες του 1974 στο Λος Άντζελες του 2002.
Τούτη η «μετακόμιση», από τη χουντική Αργεντινή του Περόν στην Αμερική της ολόφρεσκης τότε αντιτρομοκρατικής εθνικιστικής υστερίας, μπορεί να έχει το πολιτικό ενδιαφέρον της σε ο, τι αφορά τη σύγκρουση της προσωπικής ηθικής με τη θεσμική, όμως δεν αφήνει χώρο για την αξιοποίηση του εντελώς κεντρικού θέματος της ιστορίας, που είναι η τυφλή ιδεοληψία του ήρωα.
Ούτε ο εμμονικός του έρωτας για την εισαγγελέα ούτε και η ψυχαναγκαστική του προσκόλληση στην υπόθεση φόνου πείθουν έστω στοιχειωδώς, στο έλεος μιας άοσμα παραθετικής αφήγησης που θυμίζει προκάτ αστυνομικά procedural της τηλεόρασης.
http://www.cinemag.gr