Μετά την Νικόλ Κίντμαν (σε ένα ρόλο που αρχικά είχε προταθεί στην Γκούινεθ Πάλτροου) και τον Τσιγουέτελ Ετζίοφορ, δυο πρωταγωνιστές που έχουν ήδη συνδέσει το όνομά τους με το ριμέικ του βραβευμένου το 2009 με το Όσκαρ καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας «Το Μυστικό στα Μάτια της», η Τζούλια Ρόμπερτς είχε πει «ναι» στον σκηνοθέτη και σεναριογράφο Μπίλι Ρέι, καθώς μάλιστα το σενάριο -όπως λέγεται- ξαναγράφτηκε ειδικά για εκείνη.
Το τρέιλερ της ταινίας
Στην πρωτότυπη ταινία του Χουάν Χοσέ Καμπανέλα οι κεντρικοί ρόλοι μοιράζονταν ανάμεσα σε δύο άνδρες και μία γυναίκα, αλλά μετά και το ενδιαφέρον της Ρόμπερτς για το ριμέικ, ο Ρέι επέστρεψε στο πληκτρολόγιο για να χωρέσει στο σενάριό του ακόμα έναν γυναικείο ρόλο.
Αυτή η δυναμική απομακρύνει από τον σεναριακό άξονα του αργεντίνικου φιλμ την αμερικανική εκδοχή του, κάτι που μάλλον είναι καλύτερο, δεδομένου ότι ο σεναριογράφος ταινιών υψηλού προφίλ, όπως «Η Πλεκτάνη», το «Hunger Games» και ο «Captain Phillips», είχε εξαρχής προσπαθήσει να βρει μια διαφορετική κοινωνικο-πολιτική συνθήκη που να μπορεί να παραλληλιστεί με το αργεντίνικο στρατιωτικό καθεστώς, ένα νοσηρό πλαίσιο μέσα στο οποίο τονίζεται η διαφθορά και οι διασυνδέσεις εγκληματιών και παρακρατικών με τους κόλπους της Αστυνομίας.
Ο Ετζίοφορ προορίζεται για το ρόλο ενός πρώην πράκτορα των μυστικών υπηρεσιών που στοιχειώνεται από μια μυστηριώδη δολοφονία, με το φάκελο να σκονίζεται στα αρχεία της αστυνομίας της Βοστόνης.
Όταν ο ήρωας επιστρέφει στην πόλη για μια συνεργασία με το FBI, ανακαλύπτει νέα στοιχεία για την υπόθεση που αλλάζει τα πάντα στη ροή των γεγονότων του παρελθόντος και την τροπή του μυστηρίου.
Η Τζούλια Ρόμπερτς και η Νικόλ Κίντμαν μιλούν για την πρώτη τους κοινή συνεργασία και εντάσσονται δραματικά σε έναν άξονα μυστηρίου. Απομένει να δούμε κατά πόσο αυτό το ριμέικ αναμετριέται αξιοπρεπώς με την πρωτότυπη ταινία, μία από τις καλύτερες στιγμές του αργεντίνικου κινηματογράφου που γνώρισε παγκόσμια εμπορική επιτυχία, εκτός από την οσκαρική καταξίωση.
http://www.cinemag.gr