Με όλα τα reboot, remakes και sequels (!) του Χόλιγουντ να απασχολούν εβδομαδιαία το box office, δεν είναι περίεργο που ακόμα και στα τρέιλερ των ταινιών παρατηρείται ένδεια δημιουργικών ιδεών.
Η κινηματογραφική βιομηχανία έχει γίνει τόσο μεθοδική στον τρόπο που προσπαθεί να πλασάρει τις ταινίες της, αντιμετωπίζοντας το κοινό σαν μάζα, που όλα πια μοιάζουν ομογενοποιημένα. Το παρακάτω βίντεο αναφέρει τους 11 διαφορετικούς τρόπους για τους οποίους όλα τα τρέιλερ καταλήγουν... ίδια.
Και το φαινόμενο δεν αγγίζει μόνο τις ταινίες με σούπερ-ήρωες και λοιπές υπερπαραγωγές, αλλά απλώνει την αίσθηση του deja-vu ακόμα και σε ανεξάρτητες παραγωγές, δράματα και κωμωδίες. Οι πηχυαίοι τίτλοι, η επική ή ακουστική μουσική, οι χαρακτηριστικές φωνές των εκφωνητών, όλα συνηγορούν σε μία ομογενοποιημένη κατάσταση. Ακόμα και τα τρέιλερ του Γούντι Άλεν έχουν ένα αυστηρό πρωτόκολο διαφήμισης.
Από πότε το κοινό έπαψε να αποτελείται από θεατές και μεταλλάχθηκε σε...ψηφιακά cookies;
www.cinemag.gr