Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Posted by grafarrara on
ΣΧΕΤ: α) Ν.3346/2006, β) Εγκύκλιος Γ5/29829/2313 από 14-06-2006 Υπουργείου Μεταφορών, γ) Γ5/29480/2304 από 23-05-2001 Κ.Υ.Α. Στο άρθρο 2 του Ν.3446/2006 ως αρμόδια όργανα για ελέγχους είναι: α) η Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων, β) οι Λιμενικές και Τελωνειακές Αρχές, γ) Αστυνομικές Αρχές και δ) τα Μικτά Κλιμάκια Ελέγχου. Σε μικτό τμήμα νησιού. Εμείς τηρούμε την παρακάτω διαδικασία: Ειδικότερα όσον αφορά στον τρόπο βεβαίωσης παραβάσεων από τα τελευταία, αυτός ορίζεται στο άρθρο 1 παρ. 5 του Ν. 3446/2006, όπου υφίσταται ακρόαση οδηγού, μετά συντάξεως σχετικής εκθέσεως, η οποία ως παράρτημα Ι επισυνάπτεται στην γ) σχετική. Από την άλλη, οι Αστυνομικές Αρχές καταγράφουν τις σχετικές παραβάσεις στην παρ. 2 εδάφιο Γ) του τετραπλότυπου μπλοκ πράξεων βεβαίωσης παραβάσεων ( Υπόδειγμα ΤΡ-24). Στην εν λόγω παράγραφο σημειώνεται το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο, ως Νόμος ορίζει. Από την Υπηρεσία μας, στις αντίστοιχες περιπτώσεις ερμηνευτικά των προβλεπομένων διατάξεων για τα Μικτά Κλιμάκια ( άρθρο 1 παρ. 5) του Ν.3446/2006 και του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας εφαρμόζεται η εξής διαδικασία: επιδίδεται το αντίστοιχο έντυπο του μπλοκ παραβάσεων, συμπληρωμένο κι εν συνεχεία συντάσσεται σχετική κλήση σε ακρόαση του παραβάτη, ο οποίος καλείται εντός πέντε (5) ημερών να εκφράσει τις αντιρρήσεις του. Εν συνεχεία, ο Διοικητής της Υπηρεσίας μας εκδίδει απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου, το ποσό του οποίου προβλέπεται στο άρθρο 4 παρ. 1 Ν. 3446/2006, αναλόγως του αντικειμένου της παράβασης. Επειδή η υπηρεσία μας λόγω των αυξημένων ελέγχων κι άρα των βεβαιωθεισών παραβάσεων, κλήθηκε και καλείται να υποβάλει κατ΄ επανάληψη στα αρμόδια Διοικητικά Δικαστήρια και στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, μέσω των αντίστοιχων Δικαστικών Γραφείων τις απόψεις-προτάσεις της για την εξέταση αιτήσεων έκδοσης προσωρινών διαταγών αναστολής, αιτήσεων αναστολής και αιτήσεων ακύρωσης διοικητικών προστίμων και μάλιστα προ της εφαρμογής της συνήθης διοικητικής διαδικασίας (κλήση σε ακρόαση, απόφαση διοικητού κ.α.), χωρίς παρ ΄ όλα αυτά, στο μεγαλύτερο ποσοστό, να γίνουν αποδεχτές λόγω της αναλυτικής και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας μας. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάποια προβλεπόμενη νομοθεσία επί της ανωτέρω διαδικασίας διαπίστωσης και καταλογισμού διοικητικών προστίμων ώστε να είναι πιο ακριβής και στοχευμένη η επιχειρηματολογία μας. Παιδιά όποιος έχει κάποια γνώση πάνω στα θέματα των φορτηγών και μπορεί να απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα, θα με βοηθούσε πολύ. 1. Υπάρχει υπόδειγμα έκθεσης που συντάσσεται για την αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και των αδειών οδηγήσεως κι αν ναι, ποιο κι από πού προβλέπεται (άρθρο 4 παρ. 3 Ν.3446/2006); 2. Ποια είναι η διαδικασία ακινητοποίησης που ακολουθείται στις περιπτώσεις εφαρμογής του άρθρου 46 Κ.Ο.Κ., σε συνδυασμό με το άρθρο 4 παρ. 3 Ν.3446/2006; 3. Πότε το φορτηγό όχημα θεωρείται μισθωμένο; 4. Έχει εκδοθεί νεότερη Κ.Υ.Α. που ορίζει τη διαδικασία επιβολής των διοικητικών κυρώσεων και την αντίστοιχη διαδικασία είσπραξης των καταλογιστέων προστίμων των φορτηγών αυτοκινήτων κι αν ναι ποια είναι αυτή; Εάν όχι, συνεχίζει η συνήθης διαδικασίας(Γ5/29480/2304 από 23-05-2001 Κ.Υ.Α); 5. Είναι υποχρεωτικός ο τεχνικός έλεγχος για όλα τα ιδιωτικής και δημοσίας χρήσεως φορτηγά οχήματα ανεξαρτήτου μικτού βάρους κι εάν όχι για ποια οχήματα και για ποιες περιοχές; 6. Εάν δεν έχει ακολουθηθεί η προαναφερόμενη διοικητική διαδικασία, αλλά έχει επιδοθεί το σχετικό έντυπο από το τετραπλότυπο μπλοκ στον παραβάτη, με συμπληρωμένη την αντίστοιχη παράγραφο, είναι νομότυπες και νόμιμες κι άρα αποδεχτές, σε συντρέχουσα περίπτωση, από τον Διοικητή της Υπηρεσίας τυχόν υποβαλλόμενες αντιρρήσεις εντός τριών ημερών, ως προβλέπουν οι διατάξεις του Κ.Ο.Κ. (αναφέρεται αυτό στο πίσω μέρος του συνημμένου εντύπου στις πληροφορίες για τον παραβάτη); 7. Εάν επίσης, πριν την ολοκλήρωση της έκδοσης αντίστοιχης απόφασης επιβολής προστίμου, εκδοθεί απόφαση αναστολής εκτέλεσης της είσπραξης του από το Διοικητικό Πρωτοδικείο ( κατά την άποψή μου λανθασμένα, καθώς πρόκειται αρχικά για διαπιστωτική κι όχι καταλογιστέα πράξη), πώς επηρεάζει αυτό τη λοιπή διοικητική διαδικασία; Θα καταλογιστεί αυτό μέσω της απόφασης του Διοικητού της Υπηρεσίας ή θα αναμένεται η έκδοση απόφασης ακύρωσής του από το Πρωτοδικείου, η οποία συνήθως εξετάζεται μετά από πολλά έτη; 8. Για ποιους από αυτούς που χρησιμοποιούν-οδηγούν φορτηγό όχημα πρέπει να τηρείται βιβλίο δρομολογίων; Είναι υποχρεωτικό αυτό για συγγενικά πρόσωπα του ιδιοκτήτη του οχήματος κι αν όχι μέχρι ποιου βαθμού; Ποιες οι διατάξεις που ορίζουν το εν λόγω ζήτημα; 9. Ποια είναι η προθεσμία προσφυγής στο Διοικητικό Πρωτοδικείο από την ημερομηνία επίδοσης της σχετικής απόφασης του Διοικητού κι άρα της αντίστοιχης καταλογιστέας πράξης; 10. Στην περίπτωση που βεβαιωθεί παράβαση από Αστυνομικό για υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπομένου μικτού βάρους φορτηγού οχήματος και μάλιστα σε ποσοστό από 10% έως 20% ή πάνω από 20% προβλέπεται στο άρθρο 4 παρ. 1 εδ. 1.2 γ) και δ), εκτός από τον οδηγό, να επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο και στον υπεύθυνο φόρτωσης. Ποια η διαδικασία και ποια η νομοθεσία, λοιπόν που προβλέπονται για τις περιπτώσεις που ο έλεγχος σε φορτηγό αυτοκίνητο γίνεται σε περιοχή ευθύνης μας, το οποίο όμως έχει φορτωθεί με οικοδομικά υλικά από φορτηγό πλοίο και διαπιστώνεται να είναι υπέρβαρο; Ποιος θεωρείται υπεύθυνος φόρτωσης του πλοίου για την επιβολή του προστίμου; Πώς θα χορηγηθούν τα στοιχεία ταυτότητας (εργάζεται επί του πλοίου;) Ποιος θα του επιδώσει την αντίστοιχη πράξη βεβαίωσης παράβασης ( Αστυνομικός ή Λιμενικός ή ο Πλοίαρχος;) Είναι υποχρεωμένος ο πλοίαρχος, σε τυχόν αναζήτηση των στοιχείων ταυτότητας του υπεύθυνου φόρτωσης από Αστυνομικό, να του τα χορηγήσει (εντός χερσαίας ζώνης λιμένος) κι αν ναι ποιες είναι οι ποινικές κυρώσεις σε περίπτωση άρνησής του; Ποια Αρχή ( Λιμενική ή Αστυνομική) οφείλει και δύναται να επιληφθεί; 11. Είναι νομότυπη η καταγραφή επί του εντύπου του τετραπλότυπου μπλοκ βεβαίωσης παραβάσεων στην παρ.2 εδάφιο Ε) για υποχρεωτική προσκόμιση από τον παραβάτη των στοιχείων κυκλοφορίας ή της άδειας οδηγήσεως στην Αστυνομική Υπηρεσία, γεγονός που του γνωστοποιείται (ως αναφέρεται αυτό στο πίσω μέρος του συνημμένου εντύπου στις πληροφορίες για τον παραβάτη), σε περίπτωση μη δυνατότητας αφαίρεσής τους επιτόπου ή όταν δεν τα φέρει ο οδηγός-ιδιοκτήτης του οχήματος, κι αν ναι, δίνεται η δυνατότητα εδώ εφαρμογής της διάταξης του άρθρου 103 παρ. 5 ΄΄ΠΕΡΙ ΚΟΚ΄΄ σε περίπτωση μη προσκόμισής τους εντός πέντε (5) ημερών; 12. Ορίζεται κάτι διαφορετικό σε θέματα παραγρα΄φης των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων του Ν. 3446/2006 από τη διαπίστωση μέχρι τον καταλογισμό τους, από όσα προβλέπονται για τα διοικητικά πρόστιμα των διατάξεων του Κ.Ο.Κ.; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ… 8-) 8-) 8-)
Greek

Υποβλήθηκε από giwrgos250. Ημερομηνία: Πέμ, 08/21/2014 - 11:43 Μόνιμος σύνδεσμος

kanonika sto blokaki pou exoume , bebaioneis tin parabasi pou afora ton odigo. episis emeis sti troxaia bebaiaonoume sto tetraplotipo me ta stoixeia tou odigou kai to prostimo pou afora ton idioktiti kai anaferoume apo kato oti > kai ekei pou leei ypografi odigou to sbinoume kai grafoume ypografi aytou pou thn parelabe. Etsi yparxei periptosi na plirosei o idioktitis to prostimo kai na glitoseis to kopo na bgaleis apofasi . Allios ean den plirosei akuroneis tin klisi kai bgazeis apofasi . alla gia na parei ta stoixeia kikloforias prepei na plirosei , panta na afaireis ...An sou erthei anastoli apo to dioikitio dikastiria ypakous mexri na telesidikizei i apofasi . Sinithos den tous kanoun dextes tis antirriseis. Akoma otan tou afereis tis pinakides mborei na kikloforei gia 7 meres alla xoris na kanei dromologia . diladi teleionei to dormologio tou kai meta stin edra,ean omos exei ena texniko problima mborei stis 7 meres me tin klisi na to ftiaxei . akoma gia to kteo einai ypoxreomena na pairnon ola ta fortiga , akto apo 3500kg 2 xronia kai pano 1 xrono. bebaioneis simfona me toartho 86 kok 400 euro kai perasma kteo se 10 meres ginete 50 gia proti periptosi kai 200 gia deyteri periptosi .sto N. 3446/06 ekei pou anaferei gia to kteo , ayto afora mono ta meikta klimakia elegxou .episis sti perioxi tis edras tou fortigou prepei na leitoyrgei kteo gia na bebaioseis .Gia to yperbaro zitas apo ton ypeythino tis etairias na sou ypodeixei to ypeythino fortosis kai tou bgazeis apofasi....

Υποβλήθηκε από grafarrara. Ημερομηνία: Παρ, 08/22/2014 - 07:22 Μόνιμος σύνδεσμος

Σε ευχαριστώ. Με κούρασαν τα αγγλοελληνικα σου X-D :-D 8-) ^_^ Όποιος άλλος γνωρίζει επί του θέματος ας βοηθήσει.

Υποβλήθηκε από nikata1981. Ημερομηνία: Παρ, 08/22/2014 - 20:03 Μόνιμος σύνδεσμος

Καλησπέρα . Εγώ να θέσω ένα ακόμα πρόβλημα. Τι γίνεται με τα αλλοδαπά οχήματα που δεν πληρώνουν το πρόστιμο? Που θα στείλω τις κλήση για ακρόαση?

Υποβλήθηκε από PATIENT. Ημερομηνία: Σάβ, 08/23/2014 - 10:19 Μόνιμος σύνδεσμος

Σας παρατηρώ εδώ και καιρό και καταλαβαίνω ότι οι συνήθειες πολλών χρόνων και τα κωλύματα διαφόρων δήθεν ειδικών αστυνομικών έχουν συνεπάρει αρκετούς και τους παρασύρουν σε παράνομες και ίσως νομότυπες ενέργειες και διαδικασίες. Κατά συνέπεια ζητούμενο δεν είναι για παράδειγμα απλώς να βεβαιώνουμε μία παράβαση κι εν συνεχεία αυτή να ακυρώνεται από οποιονδήποτε διοικητικό δικαστή με βάση τα επιχειρήματα ψευδή ή μη του κάθε ανίδεου δικηγόρου ή πολίτη.
Φροντίστε εσείς λοιπόν εκεί στη τροχαία και σε κάθε υπηρεσία να πείτε στο διοικητή σας ότι και οι αποφάσεις περί των αντιρρήσεων των διοικητικών δικαστηρίων ανατρέπονται, αρκεί να ασχοληθείτε λίγο και να στοιχειοθετήσετε σαφώς και αναντίρρητα τα επιχειρήματά σας.
Ειδικότερα όσον αφορά τις ερωτήσεις σου grafarrara έχω απαντήσεις βασισμένες σε προβλεπόμενες διατάξεις όμως δώσε μου λίγο χρόνο προκειμένου να ενημερωθώ για τυχόν αλλαγές, διότι πέρασε καιρός από την ενασχόλησή μου με αυτό το αντικείμενο.
Σας ευχαριστώ...
[edit time=1408778495]patient[/edit]

Υποβλήθηκε από sakis01. Ημερομηνία: Σάβ, 08/23/2014 - 10:52 Μόνιμος σύνδεσμος

Το θέμα είναι πιο βαθύ από τις συζητήσεις σε ένα blog φίλε patient... Το ζητούμενο είναι να βεβαιώνεται το αδίκημα και να επιβάλλεται η προσήκουσα κάθε φορά ποινή. Τίποτα άλλο. Εκεί εξαντλείται η κυρωτική βούληση του νομοθέτη και η εξ αυτής πηγάζουσα εξουσία επιβολής κυρώσεων του αστυνομικού και κάθε άλλου ελεγκτή υπαλλήλου.

Το πρόβλημα δημιουργείται από τη στιγμή που ουδείς αναλύει στους ελεγκτές εμπεριστατωμένα τις κυρωτικές διατάξεις, ουδείς ασχολείται με το πνεύμα του νόμου και ουδείς γνωρίζει το λόγο θέσπισης αυτών των διατάξεων. Περαιτέρω, ουδείς έχει εξηγήσει στους ελεγκτές ότι οι πράξεις βεβαίωσης παραβάσεων - κλήσεις είναι εκτελεστές διοικητικές πράξεις και συνεπώς οι διοικούμενοι έχουν πλήρη δικαστική προστασία απέναντι τους.

Βλέπω πολλές φορές προσωρινές διαταγές αναστολής εκτέλεσης ή αποφάσεις ακύρωσης διοικητικών προστίμων και τις κοιτάνε κάποιοι λες και έχουν έρθει από τον Άρη, ψάχνοντας να βρουν μέχρι και αν προβλέπεται αυτό που διέταξε ο διοικητικός δικαστής (!!).
[edit time=1408780674]sakis01[/edit]

Υποβλήθηκε από PATIENT. Ημερομηνία: Σάβ, 08/23/2014 - 11:02 Μόνιμος σύνδεσμος

Προφανώς είναι πιο βαθύ το αντικείμενο του θέματος. Ναι μεν εκτελεστές διοικητικές πράξεις, αλλά για να υφίσταται η εκτέλεσή τους οφείλουμε να έχουμε εντρυφήσει στο πνεύμα του νομοθέτη και στις διατάξεις της προβλεπόμενης κύρωσης. Τώρα όσον αφορά τις αποφάσεις αναστολής εκτέλεσης ή ακύρωσης ποινής καλύτερα κάποιοι να τις κοιτάνε και να γίνονται ορθότεροι την επόμενη φορά.

Υποβλήθηκε από giwrgos250. Ημερομηνία: Σάβ, 08/23/2014 - 14:07 Μόνιμος σύνδεσμος

ως προς τα αλλοδαπα φορτηγα . βεβαιωνεις την παραβαση , αφαιρεις τα στοιχεια κυκλοφοριας και στελνεις σημα στο τελωνειο για απαγορευση εξοδου

Υποβλήθηκε από takis. Ημερομηνία: Πέμ, 10/02/2014 - 01:11 Μόνιμος σύνδεσμος

Δεδομένου ότι το άρθρο 4 παρ. 2 του Ν.3446/2006 αναφέρει τη δυνατότητα υποβολής αντιρρήσεων του παραβάτη μόνο ως προς την αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας του φορτηγού οχήματος, είναι δυνατό να γίνουν δεκτές αντιρρήσεις για ολόκληρη τη Πράξης Βεβαίωσης Τροχαίας Παράβασης και Επιβολής Προστίμου;

Policenet.gr © | 2025 Όροι Χρήσης.
developed by Pixelthis